Tal til følelserne, når du taler om bæredygtighed
Gratis webinar 23. november 2023 kl. 14
Virker det at kalde produkter og ydelser grønne, klimavenlige eller CO2-neutrale?
Og hvad skal der egentlig til for at motivere til en mere bæredygtig adfærd?
I webinaret fokuserer vi på, hvilke følelser du skal vække, når du fortæller om bæredygtighed i virksomheder. Og vi berører ganske let, hvorfor greenwashing slet ikke virker i markedsføringen.
Tilmeld dig her
Hvad får jeg ud af webinaret?
- Indsigt i, hvordan du skaber og engagerer trofaste kunder og medarbejdere
- Inspiration til, hvordan du gør dine budskaber om bæredygtighed mere troværdige
- Tips til, hvordan du rammer forskellige kundetyper og undgår greenwashing.
Hvornår er webinaret?
Torsdag d. 23. november kl. 14-14.45
Hvem faciliterer webinaret?
- Lone Rubin - journalist og kundetyperådgiver
- Jakob Bjarnø Nissen - seniorkonsulent, cand.psych.aut.
Tilmeld dig her
Vil I hellere have jeres eget kursus?
Vi kan skræddersy et kursus til en virksomhed eller organisation. På den måde er det mere målrettet, I kan spare penge, og vi kan holde kurset hos jer. Kontakt Lone for et tilbud.
Vi underviser
Lone Rubin er uddannet journalist og certificeret kundetyperådgiver med specialviden om grøn omstilling. Hun har løst opgaver for blandt andre Miljøstyrelsen, Norddjurs Kommune, Wiking Gulve, Small Danish Hotels og Vugge til Vugge.
Jakob Bjarnø er uddannet cand.psych. og ansat som erhvervspsykolog i Human House. Han har specialiseret sig i krydsfeltet mellem psykologi og bæredygtighed og har særligt fokus på, hvordan vi designer bæredygtige budskaber på en måde, der følger med strømmen af den menneskelige psyke.