Dagskursus v/ Lone Rubin og Jakob Bjarnø
Hvis I er i gang med grøn omstilling, så har I masser af gode historier, I kan fortælle kunderne og sælge jer selv på.
- Men har I styr på reglerne, så I undgår greenwashing?
- Får I fortalt jeres historier på den rigtige måde, så jeres kunder forstår det og sætter pris på det?
- Er du i tvivl, så deltag i dette kursus og lær at fortælle om bæredygtighed uden risiko for dit gode ry og omdømme.
Hvad får du med dig?
Kurset er målrettet dig, der er kommunikationsansvarlig, bæredygtighedskonsulent eller kunderådgiver i B2B og B2C virksomheder, der arbejder med bæredygtig omstilling.
Efter kurset vil du vide, hvad du må og ikke må kommunikere, og du vil gå hjem med konkrete værktøjer til at fortælle jeres historier skarpt og troværdigt.
Du får desuden gode råd til at vinkle budskaber, så de snor sig forbi de psykologiske barrierer og rammer lige i hjertet på jeres kundetype.
Kursusbeskrivelse:
Kurset er en blanding af oplæg, eksempler, dialog og øvelser tilpasset deltagerne. I får lejlighed til at arbejde med jeres egne historier. Vi kommer omkring følgende:
- Sådan får I trofaste kunder og medarbejdere.
- Gør jeres gode historier bedre med den rette, grønne vinkel.
- Brug adfærdspsykologi og få kunderne på jeres side.
- Kend jeres kundetype og tal til deres interesser.
- Undgå greenwashing.
- Brug ord, som alle kan forstå.
- Brug AI med omtanke - do's and don't
Tilmelding og praktisk om kurset:
Kurset varer en dag fra klokken 8.30-15.30. Morgenmad og kaffe fra klokken 8. Vi kan også skræddersy et kursus til en virksomhed eller organisation.
Tilmeld dig via dette link.
Pris: 5.790 kr. plus moms per person inklusive forplejning. Vi giver 10 procent rabat på ekstra kolleger. Early Bird rabat ved tilmelding indtil to måneder før kurset.
Forberedelse: Du kan med fordel forberede dig før kurset, men det er helt frivilligt. Senest en uge før kurset modtager du en mail med flere praktiske oplysninger og et oplæg til en frivillig opgave. Opgaven varer cirka en time og handler om at finde en case, du vil arbejde med, og definere, hvad du vil have ud af kurset.